Zarządzanie nieruchomościami

OBSŁUGA TECHNICZNA:

  • bieżąca kontrola stanu technicznego budynku
  • analiza potrzeb remontowych i kosztów z tym związanych
  • prowadzenie książki obiektu budowlanego i dokumentacji technicznej budynku wymaganej przez przepisy prawa budowlanego
  • zlecenia i nadzór nad wykonaniem przeglądów okresowych budynku i instalacji:
  • rocznych
  • pięcioletnich
  • zapewnienie usuwania awarii i jej skutków na nieruchomości
  • nadzór nad bieżącymi konserwacjami nieruchomości
  • wyszukiwanie firm świadczących usługi, negocjowanie cen, weryfikacja umów, odbiór prac
  • prowadzenie dokumentacji fotograficznej, dotyczącej stanu i zdarzeń technicznych w budynku
  • sporządzanie protokołu szkód i utrzymanie w tych sprawach kontaktu z firmami ubezpieczeniowymi
  • egzekwowanie uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji dla nieruchomości

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA:

  • analiza ofert i wybór ubezpieczenie budynku
  • dyscyplinowanie dłużników przy pomocy pism i upomnień
  • nadzór i kontrola nad utrzymaniem w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń ogólnodostępnych
  • zawieranie w imieniu właściciela wszystkich umów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości oraz kontrola nad jakością ich wykonania
  • obsługa nieruchomości w zakresie dostaw energii elektrycznej, energii cieplej, wody, odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości stałych (lub nadzór nad istniejącymi już umowami w celu bieżącej analizy kosztów)
  • prowadzenie ewidencji najemców i bieżący kontakt z najemcami
  • reprezentowanie właściciela w kontaktach z najemcami
  • egzekwowanie od najemców wywiązywania się z wiążących umów
  • rozliczanie mediów między najemcami (według umowy)

OBSŁUGA FINANSOWA:

  • opłacenie podatków i innych opłat publiczno – prawnych
  • kontrola i analiza zużywanych mediów
  • sporządzenie rocznych planów finansowych i gospodarczych
  • monitoring kosztów ponoszonych przez nieruchomość w celu ich optymalizacji
  • nadzór nad terminowością wpłat

Obsługa administracyjna działu ZGM zajmuję się :

Fijołek Krzysztof Asystent Zarządu tel. 512 323 488 mail: zgm@zuksusz.pl

Katarzyna Woźniak Główny Księgowy tel. 512597769 mail: finanse@zuksusz.pl


Referenci d.s rozliczeń

Pniewska Marlena mail: zgm.roz1@zuksusz.pl

Joanna Druzd mail: zgm.roz2@zuksusz.pl